ביטול עסקה ומדיניות החזרות/החלפות מוצרים

odor perfume כחנות לממכר מוצרי קוסמטיקה ובישום שמים דגש מיוחד על כל נושא של תודעת שירות גבוהה וחשוב לנו במיוחד ליצור עבורכם חווית קנייה מהנה ויעילה ונעשה את כל המאמצים על מנת שאתם, לקוחות יקרים, תהיו מרוצים ותחזרו לקנות אצלינו שוב.

רכשתם מוצר באתר https://www.odorperfume.co.il ואתם מעוניינים להחזיר אותו מכל סיבה שהיא? או אולי להחליפו במוצר אחר?
אנא קראו מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.
בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם!
ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות שליחת הודעת ווצאפ למספר 053-3600009 או באמצעות שליחת הודעה לדוא"ל info@odorperfume.co.il או לחילופין בטופס פניה מקוונת הנמצא באתר בלשונית צור קשר.
זמני פעילות של שירות הלקוחות: ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-18:00.

חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") חל על כל הרכישות המתבצעות באתר זה ובהתאם לחוק רשאי כל קונה באתר זה לבטל את הרכישה.
האמור לעיל בא לתת הסבר כללי אודות התנאים ואופן הביטול, אך בכל מקרה הוראות חוק הגנת הצרכן הן הקובעות.
לקוח שרכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה שביצע, בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 ימים מיום קבלת המוצר לחזקתו.
לקוחות יקרים, יש לציין כי כל המוצרים בחנות שלנו עוברים בדיקה ובקרת איכות קפדנית בטרם הם נשלחים ללקוח!

תנאים לביטול עסקה/החלפה במוצר אחר:
1. הצרכן החזיר את המוצר לחנות במועד הנקוב לעיל.
2. בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר, עליכם להשיב אלינו את המוצר בצירוף חשבונית מקורית\פתק החלפה.
3. ביטול העסקה יתאפשר רק כאשר המוצר המתקבל על ידכם יגיע לידינו במצב הבא:
     • במוצר לא נעשה כל שימוש.
     • המוצר הוחזר אלינו ארוז באריזתו המקורית.
     • אריזתו לא נפגמה ולא נפתחה (לרבות אריזת הצלופן).
4. דמי המשלוח ששולמו בזמן הרכישה, לא יוחזרו לצרכן , למעט אם המוצר הגיע פגום.
ביטול העסקה יתבצע באמצעות משלוח הודעת ביטול לכתובת דוא”ל info@odorperfume.co.il או באמצעות טופס הפניה באתר.
את המוצר ניתן יהיה להחזיר באמצעות דואר ישראל, בדואר רשום בלבד, בצירוף פתק עם שמך ומספר טלפון ליצירת קשר.
או לחילופין ניתן להביא את המוצר עצמאית בתאום מראש בלבד.

ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה:

באם סיבת ביטול העסקה היא עקב פגם או אי התאמה להזמנה שביצע הלקוח, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והלקוח יזוכה גם בעבור עלות משלוח המוצר לחנות שלנו.
יש לשלוח את המוצר בדואר רשום בלבד!

ביטול עסקה מכל סיבה אחרת:

אם בחר הלקוח לבטל עסקה מכל סיבה אחרת, ורק כאשר המוצר הגיע לידינו ובדקנו שאכן הוא עומד בתנאים שהוזכרו לעיל, כספו של הצרכן יושב לו תוך 7 ימים מיום קבלת המוצר אלינו, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן ובדואר רשום בלבד!

ביטול עסקה ע“י החברה ו/או האתר:

Odor perfume תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים כגון:
אם הופר סעיף מסעיפי תקנון זה ו/או מכל מסמך מחייב ו/או תנאי מתנאיו של שירות שהוצע על ידי האתר.
אם יתגלה כי הלקוח הזין פרטים שגויים בעת הרישום לאתר ו/או ביצוע ההזמנה.
אם בוצע מעשה או מחדל אשר עלול לפגוע באתר ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות, עובדי וספקי האתר.
אם נפלה טעות כלשהי, לרבות טעות סופר ו/או תקלה טכנית בהצגת פריט באתר, בין אם במחירו ובין אם בתיאורו, ו/או במשלוח המוצר.
במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת: פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר.
כאשר קיים חשש, מצד החברה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
במידה והתגלה כי מוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור האתר לא יהיה אחראי ולא ישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
מבלי לגרוע מאמור לעיל, החברה תהא רשאית שלא לאשר הזמנה מסיבות נוספות לפי שיקול דעתה הבלעדי.